* Nota: Asociatia Fidelibus Educationem prin platforma Avocatul-Tau.ro nu ofera nici consultatii juridice si nici asistenta juridica. Noi oferim serviciul de alegere a celui mai bun avocat pentru problema Dumneavoastra fara a solicita nicio remuneratie.
Secţiunea a 3-a - Depozitul hotelier
Articolul 2.127 - Răspunderea pentru bunurile aduse în hotel
(1) Persoana
care oferă publicului servicii de cazare, denumită hotelier, este
răspunzătoare, potrivit regulilor privitoare la răspunderea
depozitarului, pentru prejudiciul cauzat prin furtul, distrugerea sau
deteriorarea bunurilor aduse de client în hotel.
(2) Sunt considerate ca fiind aduse în hotel:
a) bunurile aflate în hotel pe perioada cazării clientului;
b) bunurile
aflate în afara hotelului, pentru care hotelierul, un membru al
familiei sale ori un prepus al hotelierului își asumă obligația de
supraveghere pe perioada cazării clientului;
c) bunurile
aflate în hotel sau în afara acestuia, pentru care hotelierul, un
membru al familiei sale ori un prepus al hotelierului își asumă
obligația de supraveghere pentru un interval de timp rezonabil, anterior
sau ulterior cazării clientului.
(3) Hotelierul
răspunde și pentru vehiculele clienților lăsate în garajul sau în
parcarea hotelului, precum și pentru bunurile care, în mod obișnuit, se
găsesc în acestea.
(4) În lipsă de stipulație contrară, dispozițiile prezentei secțiuni nu se aplică în cazul animalelor de companie.
Articolul 2.128 - Răspunderea limitată
Răspunderea
hotelierului este limitată până la concurența unei valori de o sută de
ori mai mare decât prețul pentru o zi afișat pentru camera oferită spre
închiriere clientului.
DREPT COMERCIAL - DREPT CIVIL - CODUL CIVIL
AVOCAT SPECIALIZAT
vrei mai multe informatii despre
"Răspunderea pentru bunurile aduse în hotel "?
Suna acum la: 0752.786.843 - Prima intalnire gratuita
Pentru o cautare mai usoara foloseste functia "Search" din meniu